Creen una aplicació sobre Lloret per a turistes i veïns

Es crea una aplicació per a mòbils sobre Lloret de Mar, que proporciona tot tipus d'informació de la destinació. Va adreçada no només a turistes, per poder planificar les vacances, sinó també a veïns i residents. L'aplicació -que és gratuïta i es pot descarregar per a Iphone i Android- conté dades generals, un llistat exhaustiu […]

Es crea una aplicació per a mòbils sobre Lloret de Mar, que proporciona tot tipus d'informació de la destinació. Va adreçada no només a turistes, per poder planificar les vacances, sinó també a veïns i residents. L'aplicació -que és gratuïta i es pot descarregar per a Iphone i Android- conté dades generals, un llistat exhaustiu d'empreses i activitats, així com un agenda detallada d'esdeveniments.

El seu creador, l'holandès establert a Lloret, Maurice Hup, qualifica l'app de "guia interactiva" i assegura que s'hi pot trobar "tot el que hi ha" a la vila.

Maurice Hup té l'empresa a Holanda, que es dedica a crear aplicacions per a mòbils de tot tipus. Estan dedicades a destinacions atractives, com Lloret, o bé sobre esdeveniments concrets, com festivals de música. A l'applloret -que així s'anomena- l'actualització de dades és constant. "Estem en contacte directe amb els empresaris, per saber quines empreses hi ha a Lloret i comprovar les que obren o tanquen", exposa.

L'applloret estructura la informació en activitats, gastronomia, oci nocturn, serveis, comerços i allotjament. Maurice Hup destaca que incorpora la possibilitat de ser "accessible offline, no cal wifi ni 3G".  

(Foto: algunes de les imatges i dades que proporciona l'applloret)

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.