Lloret de Mar celebra aquest dissabte el Dia Internacional de la Pau amb la lectura d'un manifest, que donarà pas a una actuació musical. Tot plegat tindrà lloc a la plaça de l'Església i anirà a càrrec de la Plataforma per la Pau de Lloret.
Joan Moret, membre de la plataforma, subratlla que “vivim en un món en què no hi ha pau i no hi ha justícia per a tothom” i afegeix que “és pertinent recordar (amb actes com aquest) que volem un món millor”.
El manifest que es llegirà a Lloret l'ha redactat la Fundació Justícia i Pau. La finalitat, com tots els actes que es fan a la vila, és conscienciar els veïns de la importància de treballar a favor de la pau i en contra de les guerres.
La jornada se celebra des de l'any 1980, quan la va instaurar les Nacions Unides. L'acte està previst aquest dissabte, a partir de les 19 hores, a la plaça de l'Església.
(Foto: escultura a les Nacions Unides, Nova York. Font: www.enredate.org)
