No ha pogut ser. El club de rem Santa Cristina, en sènior masculí, va tenir el podi a tocar però finalment va quedar 4rt en el Campionat de Catalunya, disputat a Flix aquest cap de setmana.
Segons Toni Pujol, vicepresident de la Federació Catalana de Rem, els lloretencs van quedar tercers, però per un error de tràmit, van ser desqualificats.
L'error va ser no comunicar el canvi de vogador que va tenir lloc a la tripulació del Santa Cristina. Una llàstima, segons Toni Pujol, que va impedir el club fer podi al Campionat de Catalunya. La competició l'ha guanyada el Badalona en homes i en dones. En canvi, en les categories inferiors, les tripulacions lloretenques van triomfar: primer lloc per al juvenil femení de Santa Cristina, segona posició per al cadet masculí de Pescador i, terceres les de cadet femení.
Canviem d'esport. Derrota ahir del Club de Futbol Lloret al camp del Júpiter, per 2-1. Els lloretencs van merèixer més, però van marxar de La Verneda sense cap punt.
El sènior femení del Bàsquet Lloret no va tenir un bon debut en lliga i va perdre davant el Blanes per un resultat de 29-57. El primer període va ser decisiu perquè el conjunt blanenc aconseguís una distància insalvable en el marcador.
Un gol de Jordi Carbó, a falta de 10 segons pel final, va fer guanyar al Club Hoquei Lloret el Torneig Dona Marinera. Va ser en la final davant el Vilafranca, que va acabar amb un resultat de 3-4, en un partit atractiu i ple d'accions ofensives.
Per part dels homes de Manolo Barceló, els anotadors a la final del Dona Marinera van ser Raúl Pelicano, Víctor Crespo i Jordi Carbó. El tercer classificat del torneig va ser el Vendrell, que va superar el Vic per un marcador de 4-6.
I acabem aquesta crònica esportiva amb el club La Sansi. Es torna a bolcar en ajudar Juan Suárez, un nen de 10 anys que pateix una paràlisi cerebral i que segueix un tractament costós a Madrid. El club està muntant una cursa benèfica per recaptar diners per a la causa. José Luís Blanco explica que és una marxa de 3 km, la inscripció de la qual val 5 euros, íntegres per a la família del Juan.
La cursa solidària amb el petit Juan serà el proper 27 d'octubre.
