Les bones sensacions de Molina en tancar les DTM

Miguel Molina va aconseguir diumenge el millor resultat de la temporada, un 5è lloc a Hockenheim. Va ser en l'última prova del campionat de les DTM. Ha estat un final de competició molt positiu per al pilot lloretenc, on ha acabat puntuant en les darreres curses. A més, Molina ha ajudat Audi a aconseguir el […]

Miguel Molina va aconseguir diumenge el millor resultat de la temporada, un 5è lloc a Hockenheim. Va ser en l'última prova del campionat de les DTM. Ha estat un final de competició molt positiu per al pilot lloretenc, on ha acabat puntuant en les darreres curses. A més, Molina ha ajudat Audi a aconseguir el títol d'equips, que era un dels objectius marcats.

D'aquesta manera, el pilot lloretenc tanca una temporada que va començar amb moltes dificultats però que ha acabat amb bon peu. Ara, és temps de parlar de futur. Miguel Molina es mostra optimista de cara a renovar per Audi i explica que “com sempre he dit, l’opció més bona i correcta és seguir amb Audi, perquè crec que l’any que ve podem tenir un bon cotxe, perquè tots seran nous. Sempre m’han donat la confiança i espero poder seguir molts anys amb aquesta marca”. Mentre les negociacions avancen, Miguel Molina s'agafarà un temps de descans.

Canviem d'esport, parlem d'atletisme. El Club La Sansi organitza una cursa solidària aquest diumenge. L'entitat es torna a bolcar en ajudar Juan Suárez, conegut com a Juanito. És un nen de 10 anys que pateix una paràlisi cerebral i que segueix un tractament molt costós a Madrid. La cursa, de 3 quilòmetres, es farà aquest diumenge i el preu d'inscripció és de 5 euros. L'atleta lloretenc, que remarca que no és una prova competitiva, explica que “la sortida serà diumenge, dins de les pistes, a les 11. És un circuit que qui vulgui pot anar corrents i també caminant. És molt assequible i la causa ho agraeix i espero que la gent de Lloret es bolqui com ho va fer l’any passat amb en Richi”.

José Luis Blanco calcula una participació d'entre 800 i 1000 persones. Tots aquells que hi vulguin córrer encara són a temps d'apuntar-se: fins divendres, al Puntet i al web lasansijuanito.com, o el mateix diumenge, abans de la cursa, a les pistes d'atletisme. Els diners recaptats en La Sansi Juanito aniran destinats de manera íntegra al mateix Juan Suárez, per tal d'ajudar en el tractament de la seva discapacitat.

(Foto: imatge de Miguel Molina, extreta de la seva web)

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.