Acaba a Lloret un campus de bàsquet amb 70 noies d’arreu d’Espanya

Un dels objectius és accedir a la lliga universitària dels EUA.

Adrià Castejón
Acaba a Lloret un campus de bàsquet amb 70 noies d’arreu d’Espanya
00:00

Un campus de bàsquet, amb la participació de més de 70 noies d’arreu de l’Estat espanyol, acaba avui a Lloret de Mar. Han estat a la vila des de dilluns, per perfeccionar la seva tècnica esportiva, a més de fomentar valors personals.

Adrià Castejón, director i fundador de Elite Sports Academy, subratlla que l’objectiu principal és intentar accedir a la lliga universitària dels Estats Units. «Són jugadores de 15 a 17 anys, que volen obtenir una beca per jugar a bàsquet i estudiar als EUA, les més grans ja la tenen».

L’empresa ha triat Lloret com a seu d’aquest campus per les facilitats que ha trobat a la vila, per part del Club de Bàsquet Lloret, l’allotjament i l’Ajuntament.

Les sessions d’entrenament es realitzen fins aquest divendres al pavelló d’El Molí, amb exercicis enfocats a les millores de les habilitats tècniques i tàctiques del bàsquet. I amb plans individualitzats a cada jugadora.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.