Activitats culturals pel cap de setmana

Aquest dissabte es posa punt i final al cicle Musi Cava. En aquesta ocasió, els intèrprets seran Josep Soto, a la guitarra, Roger Blàvia, a la percussió, i Manuel Martínez, al violoncel. Plegats formen el grup Classiclave, que pretén impulsar un repetori clàssic amb ritmes llatins.  El concert d'aquest dissabte serà el primer en què […]

Aquest dissabte es posa punt i final al cicle Musi Cava. En aquesta ocasió, els intèrprets seran Josep Soto, a la guitarra, Roger Blàvia, a la percussió, i Manuel Martínez, al violoncel. Plegats formen el grup Classiclave, que pretén impulsar un repetori clàssic amb ritmes llatins.

 

El concert d'aquest dissabte serà el primer en què es donarà a conèixer la formació. Tocaran a partir de les 12 del migdia, a la Biblioteca. En acabar, hi haurà una copa de cava per als assistents.

 

Recordem la resta d'activitats musicals pel cap de setmana. Concert de country, demà a la nit, a davant del teatre. L'entrada val 8 euros. Així es posarà punt i final a la temporada de l'associació Amics dels Country.

 

També aquest dissabte a la nit els lloretencs Snorfy actuen a la sala La Mirona, de Salt. Aquest concert obre la gira que portarà la formació arreu de Catalunya. A la vila, els podrem veure el 21 de juny.

 

Per acabar amb l'agenda musical del cap de setmana, cal esmentar que diumenge hi ha una nova actuació del cicle Tocats per la Música. En aquest cas, el concert es titula "Dones d'Aigua" i anirà a càrrec del sextet vocal femení del cor de l'associació Amics de l'Òpera de Girona.

 

La música és del compositor català Paco Viciana, que enguany celebra el 25è aniversari com a músic i resident en terres gironines. La poesia també tindrà un paper rellevant, amb creacions de Verdaguer, Pessoa o Lorca. El concert tindrà lloc diumenge a les 7 de la tarda al teatre municipal i l'entrada val 10 euros.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.