23.6 C
Lloret de Mar
Batllosera i els altres 'misters' del primer equip del CF Lloret.

Albert Batllosera renova com a entrenador del Club de Futbol Lloret

El viderenc afrontarà el seu quart curs al capdavant del primer equip, amb la intenció de tornar a realitzar un any tan positiu com el que s’ha tancat fa dues setmanes.

Batllosera i els altres 'misters' del primer equip del CF Lloret.

Darreres Notícies

Albert Batllosera renova una temporada més com a entrenador del Club de Futbol Lloret. El viderenc afrontarà el seu quart curs al capdavant del primer equip, amb la intenció de tornar a realitzar un any tan positiu com el que s’ha tancat fa dues setmanes.

Batllosera, de 40 anys, es mostra “molt content” en seguir com a entrenador del Primer Equip del Lloret. Destaca que “el suport per part del club” ha estat clau en la seva renovació.

Albert Batllosera (El Punt Avui)
Albert Batllosera (El Punt Avui)

Serà una temporada més del Club de Futbol Lloret a la Primera Catalana, l’onzena consecutiva des del darrer ascens, en què Batllosera, per cert, era un dels jugadors de la plantilla. Ara, com a entrenador, seguirà apostant per una identitat clara i un estil de joc molt vistós i ofensiu.

“Creiem en un estil de joc concret, que en aquesta temporada ens ha fet grans, tot i haver quedat segons”

Albert Batllosera

Amb Albert Batllosera també renova la resta del cost tècnic, amb Albert Gómez com a segon entrenador, Toni Pérez com a preparador de porters i Antonio Pérez com a delegat. En els pròxims dies, l’entitat anunciarà les primeres renovacions de jugadors importants de l’equip.  

spot_img

El + Vist