12.3 C
Blanes
Albert Robert, a la Barça Escola

Albert Robert formarà part de la Barça Escola, que combinarà amb el CF Lloret

Aquesta temporada, fins a set nens i nenes que han passat per l’entitat lloretenca podran gaudir de l’experiència de formar part d’estructures d’alt nivell.

Albert Robert, a la Barça Escola

Darreres Notícies

El futbol base del Club de Futbol Lloret segueix nodrint, any rere any, les categories inferiors dels principals equips de Catalunya. Aquesta temporada, fins a set nens i nenes que han passat per l’entitat lloretenca podran gaudir de l’experiència de formar part d’estructures d’alt nivell.

L’últim cas que s’ha conegut és el de l’Albert Robert, que aquest any formarà part de la Barça Escola. Ho farà amb entrenaments setmanals al llarg del curs, que combinarà amb la seva participació amb l’equip benjamí del Club de Futbol Lloret.

albert robert en un entrenament
Albert Robert, en un entrenament

Al llarg de l’estiu, però, l’entitat també ha vist com el Girona Futbol Club ha apostat per fins a quatre jugadors que la temporada passada van fer una actuació molt destacada amb els equips Prebenjamins. Són, d’una banda, l’Alex Krasimirov, l’Elías Quintero i en Joel Herrera, que en aquest curs jugaran en el Benjamí de preferent del conjunt gironí.

Benjami Girona
Alex Krasimirov (a dalt, segon per l’esquerra), Joel Herrera (porter de verd), Elías Quintero (a baix, el tercer per l’esquerra)

I, d’altra banda, també hi haurà la Nerea Estévez, que formarà part del conjunt Aleví femení de l’entitat blanc-i-vermella.

Nerea Estevez
Nerea Estévez

El cas de la Nerea no és l’únic, pel que fa al futbol femení dels considerats grans clubs de Catalunya. Per segona temporada, l’Espanyol comptarà en el seu equip aleví amb l’Avril Pardo i la Paula Ciriani, que també van formar part del Club de Futbol Lloret.

avril pardo i paula ciriani (2)
Avril Pardo i Paula Ciriani

Des de l’entitat lloretenca es mostren molt orgullosos per aquesta oportunitat que tindran aquests joves. El director esportiu de la base del Lloret, Moi García, ho valora de manera positiva i destaca que al llarg de la temporada és habitual que equips com el Girona convoqui nens i nenes del club per fer entrenaments de prova.

“Molt contents d’aquesta oportunitat que tindran, al llarg de la temporada és habitual que diversos nens i nenes siguin convocats per diferents equips per fer entrenaments de prova”

Moi García

El Club de Futbol Lloret, al llarg dels últims anys, ha vist com diversos jugadors de la seva base han pogut arribar a debutar en equips de Primera Divisió. Els últims casos han estat els porters Rubén Yáñez, que durant diverses temporades va formar part del Reial Madrid, i Gianni Cassaro, que va arribar a disputar minuts amb el primer equip del Vila Real, sense oblidar Miki Juanola, futbolista professional a Suïssa.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist