Aliments per a les famílies amb necessitat

Set mil docents quilos de menjar, aquesta és la quantitat del Gran Recapte d'Aliments que Càrites va fer divendres i dissabte passat. Els voluntaris es van col·locar a les portes dels supermercats Caprabo i Mercadona per recollir tots els productes que els clients volguessin donar-los.  Tot el que s'ha recollit ja es reparteix a través del […]

Set mil docents quilos de menjar, aquesta és la quantitat del Gran Recapte d'Aliments que Càrites va fer divendres i dissabte passat. Els voluntaris es van col·locar a les portes dels supermercats Caprabo i Mercadona per recollir tots els productes que els clients volguessin donar-los.  

Tot el que s'ha recollit ja es reparteix a través del Centre de Distribució d'Aliments de Lloret a les més de 300 famílies que cada quinze dies van a buscar aliments a càrites, segon Pilar Tallada és membre de l'entitat.  

Càrites agraeix el suport dels voluntaris i protecció civil per la recollida i transport dels aliments al centre de distribució.Segons Pilar Tallada, quan es fa una crida, la gent de Lloret respon de bon grat. 

Recordem la xifra, Set mil docents quilos de menjar en el Gran Recapte d'Aliments organitzat per Càrites que pal·liaran les mancances de les famílies amb  problemes econòmics de Lloret.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.