La jove Alina Tarleva ha quedat segona a la Copa de la Reina de gimnàstica rítmica, disputada a Valladolid. Ha aconseguit la medalla de plata en la modalitat de corda. Malgrat tenir només 16 anys, la gimnasta del Club Vitry és l’única catalana que competeix en a la Categoria 1 Individual, la màxima categoria sènior.
La seva entrenadora és Ludmyla Gogunska, que remarca que és una gimnasta molt treballadora i que, a la Copa de la Reina, va fer una actuació excel·lent.
“L’Alina és molt treballadora i sempre lluita fins a l’últim moment”
Alina Tarleva
Però les bones notícies per al club no acaben aquí, perquè la mateixa Ludmyla Gogunska ha estat escollida com a entrenadora per la Federació Catalana de Gimnàstica i serà una de les dues entrenadores que entrenaran la delegació catalana. Ludmyla Gogunska havia format part de la Selecció d’Ucraïna com a gimnasta i fa deu anys que forma part del Club Vitry.
La propera cita amb Alina Tarleva serà el Campionat d’Espanya, que es disputarà durant tota la setmana que ve a València. L’objectiu serà intentar fer podi.