La regidora socialista Anna Pascual nega haver deixat a les dependències municipals targetes personals com a professional d’educació canina. Unes acusacions que li va fer ahir a la ràdio el portaveu del MILLOR, Marc Fuertes. Pascual li demana que deixi de dir mentides i treballi per Lloret.
En una entrevista al Bon Dia Bona Hora, Marc Fuertes va criticar que Pascual només vol ser regidora per interessos personals, com ara poder repartir targetes a l’Ajuntament on fa publicitat de la seva vessant d’educadora canina.
Anna Pascual, però, ho nega de manera rotunda i fins i tot va trucar a tots els departaments per comprovar si algú havia deixat targetes seves. En aquest sentit, Pascual critica que Marc Fuertes li faci perdre temps per defensar-se i li demana que rectifiqui públicament aquestes “falses acusacions”.
