17.9 C
Lloret de Mar

Aquest dimarts, últim dia de la campanya ‘Compra a Lloret’

Els veïns paguen 60 euros i reben una subvenció de 40 euros més per gastar en els comerços locals.

Un dels locals adherits a la campanya 'Compra a Lloret'.
Un dels locals adherits a la campanya 'Compra a Lloret'.

Darreres Notícies

Últim dia, aquest dimarts, de la campanya ‘Compra a Lloret’, que permet els veïns pagar 60 euros per gastar-ne fins a 100 en botigues del municipi. Els requisits per poder gaudir d’aquesta subvenció és ser major d’edat i estar empadronat a Lloret.

servicios profesionales jimenez

En aquesta tercera edició, que s’allarga fins aquest 31 de gener, la principal novetat és que ja no hi ha una targeta física. Les compres es fan a través d’una aplicació de mòbil que permet consultar el saldo disponible en tot moment.

La regidora de Comerç, Lara Torres, destaca “la necessitat” d’impulsar campanyes com aquesta per incentivar el comerç local, però també demana “consciència” a la població perquè faci les compres aquí.

La campanya ‘Compra a Lloret’, iniciada a finals de desembre, s’allargarà fins l’últim dia del mes de gener.

spot_img

El + Vist