Els Portopi Style -segurament la banda de música més emergent que hi ha a Lloret- actuen aquest dissabte a la discoteca Sant Trop. El concert promet ser mogut i amb novetats. Sergi García Arpí, un dels membres, avança que “tocarem alguna cançó que no vam poder tocar, que era més moguda. I tocarem alguna cançó que acabem de composar”.
A més d'estrenar cançons, els Portopi Style compten amb una nova incorporació: en Moisés Coll. El veurem aquest dissabte, en acció, a l'escenari. Serà a dos quarts de 12 de la nit, a la discoteca Sant Trop. Entrada gratuïta.
Qui també canta a Lloret, aquest dissabte, i també en una discoteca, a la Revolution, és l'Aida Sstrings. La terrassenca havia d'actuar la vigília de l'11 de setembre, però el concert es va suspendre per la pluja. Ara torna en motiu de la Festa Major de Sant Romà. L'Aida Sstrings, de 20 anys, es va fer famosa per la cançó "Aquesta nit", que repassa els encants que té Catalunya. Una peça que l'ha donat a conèixer arreu. Ja acumula 130.000 visites a Youtube.
En el concert, aquest dissabte al Revolution, interpretarà el seu primer disc, en què hi ha tot tipus de cançons. Aida Sstrings explica que “hi ha una miqueta de tot, que és una barreja de les experiències que m’han passat a la meva vida, com sentiments més profunds i d’altres que són d’amor”.
Concert d'Aida Sstrings, aquest dissabte, a la discoteca Revolution, a dos quarts de 10 de la nit. Entrada gratuïta.
Més propostes musicals. Aquest diumenge a la nit, concert d'aniversari amb l'orquestra Selvatana. Celebra els 100 anys en actiu i ho fa amb una actuació especial. “És molt espectacular. Hem innovat moltíssim en tecnologia, en pantalles de led amb música, amb arranjaments i amb vestuari. És un concert molt espectacular. La crítica ens ha valorat molt bé”, comenta Josep Farràs, representant de la formació.
