Arriba la 12a edició del campionat de rem ergòmetre, aquest diumenge a la tarda

Normalment, més de 400 alumnes –de totes les escoles i els instituts de Lloret- s’apunten a la competició.

Classes de rem ergòmetre a l'escola Immaculada, aquest any

Jordi Sais
Arriba la 12a edició del campionat de rem ergòmetre, aquest diumenge a la tarda

00:00



Cada any es duu a terme a Lloret el campionat de rem ergòmetre, en què els alumnes fan les regates amb màquines que simulen la pràctica del rem.

La propera edició, la número 12, arriba aquest diumenge en el pavelló d’Esports amb la finalitat de fomentar aquest esport en l’àmbit escolar, segons el regidor d’Educació, Jordi Sais.

Enguany els alumnes incrits són 598 –de totes les escoles i els instituts de Lloret- s’apunten al campionat de rem ergòmetre. Abans, han rebut formació teòrica sobre aquest esport.

La competició –amb equips de quatre alumnes– tindrà lloc aquest diumenge a la tarda, al pavelló municipal d’Esports.

El campionat de rem ergòmetre, que arriba a la dotzena edició, forma part del Pla Educatiu d’Entorn. L’organitza l’Ajuntament i el Club de Rem Santa Cristina.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.