25 C
Blanes

Avui comença l’Eurockey Cup per a menors de 15 anys amb epicentre a Lloret

Al llarg de quatre dies, jugaran 24 equips -dels quals 8 seran femenins- de diferents països europeus.

La inauguració de l'Eurockey Cup, avui al pavelló municipal d'esports.
La inauguració de l'Eurockey Cup, avui al pavelló municipal d'esports.
Marc Ausió

Avui ha començat l’Eurockey Cup en categoria sub-15, amb seu principal a Lloret de Mar. Al llarg de quatre dies, es podrà veure en acció equips mixtes i femenins, que provenen de diferents països d’Europa.

En total, la categoria sub-15 d’aquest torneig d’hoquei base reunirà 24 equips, dels quals 16 seran mixtes –és a dir, formats per nois i noies-, i 8 seran femenins. Marc Ausió, responsable de l’organització de l’Eurockey Cup, explica que Lloret serà l’epicentre de la competició i que també serà el lloc d’allotjament de participants i acompanyants.

Com diem, hi haurà 8 equips en la competició femenina. Marc Ausió assegura que l’hoquei femení creix a Catalunya però que encara costa trobar equips exclusivament format per noies a la resta d’Europa. “Creiem molt en l’esport femení i esperem que es consolidi i esperem que en un futur puguem augmentar la participació en la categoria femenina”, afirma.

Entre tots els equips participants, hi haurà el Club Hoquei Lloret, en la categoria mixta. L’entitat lloretenca ha estat enquadrada en el Grup A i jugarà la fase de grups contra l’equip portuguès del Porto, els italians del Forte dei Marmi i els francesos de l’Aix La Bains.

L’Eurockey Cup comença aquest dijous, amb els primers partits de la fase de grups. Les finals es disputaran entre dissabte a la tarda i diumenge al matí al Pavelló Municipal d’Esports de Lloret de Mar.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.