25 C
Blanes

Avui, se celebren les votacions per conèixer el nou president del Club Volei Lloret

Andrea Nicolás i Joaquim Urpí són els dos candidats per presidir l'entitat en les pròximes quatre temporades.

Els equips del Club Volei Lloret
Els equips del Club Volei Lloret
Andrea Nicolás i Joaquim Urpí

Els socis del Club Volei Lloret voten avui al nou president de l’entitat pels pròxims quatre anys. Finalment, s’han presentat dos candidats: Andrea Nicolás i Joaquim Urpí. Al llarg dels últims dies han explicat les seves propostes per millorar el funcionament del club.

Candidatura d’Andrea Nicolás

La primera candidatura presentada va ser la d’Andrea Nicolás, que estarà acompanyada per Valeria Pizarro, Iolanda Saseras i Lourdes Garcia. Es tracta d’un grup d’exjugadores i entrenadores del club. Tal com ha explicat la mateixa Andrea Nicolás, entre els principals objectius hi ha professionalitzar l’entitat i la part esportiva, així com aconseguir “descomptes en les quotes i una millor gestió dels desplaçaments”. Pel que fa a l’aspecte purament esportiu, la candidatura vol que hi hagi una metodologia unitària amb “unes mateixes pautes de joc”. A més, apostaran per la creació d’una secció masculina amb equips de base.

La candidatura encapçalada per Joaquim Urpí.

La segona candidatura presentada l’encapçala Joaquim Urpí. Compta amb la presència de vuit persones més: Andreu Oller, Jordi Pérez, Cristina Agustí, Joan Hernández, Joan Giralt, Núria Herrer, Jordi Aulet i Josep Lluis Perxes. Segons Urpí, es tracta d’un grup “amb experiència en diferents àmbits”. Aposten per mantenir els entrenadors que hi ha al club i ampliar la plantilla. A més, també volen crear la secció masculina i “organitzar un torneig internacional de voleibol”.

Les votacions es duen a terme avui, de 10h a 13h i de 16h a 19h, al Puntet. El nou president substituirà Miquel Gràcia, que ha estat al capdavant del Club Volei Lloret en les últimes vuit temporades, al llarg de dos mandats.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.