La Biblioteca es vesteix de Nadal durant tot el mes de desembre

L'equipament acull un munt d'activitats, com la visita del Pare Noel (20 de desembre).

Decoració nadalenca

Hermínia Marco
La Biblioteca es vesteix de Nadal durant tot el mes de desembre

00:00



La Biblioteca ha programat tot un seguit de propostes per aquest mes de desembre, la majoria amb el Nadal com a temàtica principal.

De fet, l’equipament ja compta amb decoració nadalenca, que ha anat a càrrec del personal, reutilitzant revistes que s’han donat de baixa per antiguitat. Els més petits també hi posen la seva aportació, amb la construcció d’arbres de Nadal. A més, a les xarxes de la Biblioteca, es podrà gaudir, pròximament, de diferents vídeos festius.

Desgranem, a continuació, totes les activitats que s’han programat. Fins al dia 22, els nens i nenes podran participar als dos calendaris d’advent que s’han col·locat a la instal·lació. La directora de la Biblioteca, Hermínia Marco, explica que “s’ha d’agafar una de les bossetes que tenim penjades amb el dia del mes i hi ha sorpreses. Per determinar qui li toca obrir la bosseta, es farà un sorteig perquè sempre hi ha molts voluntaris”.

Més propostes. El dia 20 de desembre serà una jornada molt especial. El Pare Noel visitarà la Biblioteca per recollir les cartes dels més petits i passar una estona amb ells. La setmana següent, el dia 28, es durà a terme un contacontes que estarà complementat amb un taller de dibuix. Anirà a càrrec de la companyia La Sal d’Olot.

Pel gener, concretament els dies 2, 3 i 4, s’han preparat tres tallers de noves tecnologies per a nens i nenes d’entre 3 i 10 anys. Marco assenyala que “el dia 2 començarem amb un taller de programació de videojocs, per a nens entre 8 i 10 anys. El dia 3, farem un taller de robòtica amb LEGO i, el dia 4, també treballarem robòtica amb nens de 3 a 5 anys”.

Els interessats en participar en alguna de les activitats, s’han d’inscriure en línia, a través del web de la Biblioteca. Totes les propostes són gratuïtes, però amb places limitades.

D’altra banda, cal destacar que, enguany, l’equipament municipal no tancarà durant les festes de Nadal. Obrirà en horari de matins.

https://twitter.com/BiblioLloret/status/936531268975591426

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.