El Lloret Convention Bureau vol captar el mercat francòfon, ja que és el més important per proximitat amb la destinació. Així ho ha assegurat el gerent de Lloret Turisme, Maurici Carbó.
Per captar aquest tipus de turistes, un grup de representants de Lloret van ser la setmana passada a Lió i Brussel·les per promocionar l'oferta de la destinació en l'àmbit dels congressos. Amb reunions directes amb els touroperadors, el Lloret Convention Bureau va presentar tots els atractius de la vila. El més destacat, segons Maurici Carbó, és l'oferta per a viatges d'incentius.
El turisme de congressos complementa la temporada a Lloret, ja que mentre que ara és temporada baixa per al turisme vacacional, és temporada alta per a l'organització de trobades de treball.
