Boleros, Bossa Nova i música andina, al concert ‘América Canta’ d’aquest dissabte

L'organitza l'Associació Hispanoamericana de Lloret i és la 9a edició.

Tomás Auchterlonie
Boleros, Bossa Nova i música andina, al concert ‘América Canta’ d’aquest dissabte
00:00

L’Associació Hispanoamericana de Lloret de Mar organitza el concert América Canta aquest dissabte, al Teatre de Lloret.

L’objectiu és donar a conèixer la cultura musical llatinoamericana, tal com apunta el president de l’associació, Tomás Auchterlonie.

“Un dels objectius de l’associació Hispanoamericana és donar a conèixer la cultura llatinoamericana a Lloret i integrar-la amb la cultura lloretenca”

Tomás Auchterlonie

El concert comptarà amb el quartet de veus Cantahualpa, que interpretarà boleros, Rocío Faks farà Bossa Nova acompanyada del guitarrista Guillermo Gómez, mentre que el trio Acullá se centrarà en la música andina. Les entrades costen 5 euros i es poden comprar per internet al web del Teatre o bé al Café de Sole, a la plaça de la magnòlia.

“La gent que tocarà és molt bona, realment s’ha de veure, i a més tenim una entrada molt popular a 5 euros, així que és una nit per gaudir, per poc, tota la família”

Tomás Auchterlonie

El concert América Canta, que arriba a la 9a edició, començarà a les set de la tarda.

El Teatre de Lloret aposta per la cultura local amb el monòleg de Montserrat Roig

L'espectacle, una producció d'Amargura Cultura, serà aquest dissabte a les set de la tarda.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.