25 C
Blanes

Bones valoracions de la Cursa dels Nassos, que va superar els 11.000 corredors

La va organitzar el club lloretenc La Sansi dissabte passat, 31 de desembre, a Barcelona.

Sortida de la Cursa dels Nassos
Sortida de la Cursa dels Nassos
Josep Lluís Blanco

Més d’11.000 persones van participar a la cursa dels Nassos de Barcelona, organitzada pel club lloretenc La Sansi. El seu president, Josep Lluís Blanco, està molt satisfet de com va anar la prova, que va comptar amb 1.100 participants més que l’any anterior i es va quedar a només a seixanta corredors per batre el rècord del 2013.

L’atleta olímpic Carles Castillejo va obtenir la seva sisena victòria a la prova. Al podi el van acompanyar l’argelí Abderrahmane Anou i el marroquí Mourad El Banouri, aquest últim de La Sansi.

Amb aquesta cursa de 10 quilòmetres, són molts els catalans que cada 31 de desembre acomiaden l’any.

De cara a aquest 2017, després d’organitzar vuit curses en només dos mesos, Josep Lluís Blanco ja ha començat a entrenar-se per a les proves de cros. L’objectiu és aconseguir guanyar el Campionat de Catalunya per equips. La competició es disputarà el 23 de gener a Riudellots.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.