Els nedadors lloretencs han participat aquest passat cap de setmana en els campionats de Catalunya i d'Espanya en aigües obertes celebrats a Vilanova i la Geltrú i han aconseguit molt bons resultats. Es tracta de Guillem Pujol, que ha quedat subcampió d'Espanya i campió de Catalunya. Marc Calveras també ha assolit una bona fita, amb el bronze de Catalunya i el setè lloc d'Espanya. I Marc Álvarez ha fet una meritòria setena posició en la competició autonòmica i 14ena, en l'estatal.
La presidenta del Club Natació Lloret, Olga Valls, ha destacat que els resultats obtinguts són millors del que esperaven. Aquests 3 nedadors han participat en la categoria dels 5 mil metres però com dèiem en aigües obertes. Es tracta, segons Valls, d'una dificultat afegida ja que les proves es van du a terme davant la platja de Vilanova i la Geltrú.
Ara doncs i després d'aquests resultats els nedadors i nedadores es preparen pels propers campionats. D'aquí a dues setmanes i després de Sant Joan els esportistes lloretencs es preparen per uns caps de setmana de treball. La primera cita és d’aquí dues setmanes per participar al campionat de Catalunya de categoria Júnior.
