El Club de Tennis Lloret acumula èxits. El número 1 de l'entitat, Pablo González, s'ha proclamat campió provincial de Girona en categoria infantil. Això ha estat aquest cap de setmana, en què a més s'ha endut el campionat de dobles juntament amb Alexander Prosuzhkyh.
El director del club, Marc Coll, assenyala que “això és un reconeixement a la feina ben feta i a les moltes hores d’entrenament que hi dediquen els nens, que vénen a fer tennis després de l’escola”.
El Club de Tennis Lloret compta amb 250 jugadors. La majoria entrenen unes quantes hores durant dos o tres cops a la setmana.
En l'àmbit esportiu provincial, l'entitat es troba entre les cinc primeres en nombre de títols. A més, enguany, celebra els 20 anys d’existència.
(Fotografia: Pablo González, en proclamar-se campió provincial infantil 2011)
