Canviar la il·luminació del camp de futbol i del pavelló municipal

Són algunes de les actuacions previstes a les instal·lacions esportives de Lloret, així com la renovació del tartan de les pistes d'atletisme.

Carlos Clos
Canviar la il·luminació del camp de futbol i del pavelló municipal
00:00

Canviar la il·luminació dels camps de futbol i del Pavelló municipal i renovar el tartan de les Pistes d’Atletisme són algunes de les actuacions que es consideren necessàries en les instal·lacions esportives de Lloret. Des de l’àrea d’Esports es treballa per anar millorant tots els espais que, segons el regidor d’Esports, Carlos Clos, han quedat “antics”.

Ho ha explicat en una entrevista en el programa Lloret Esportiu, de Nova Ràdio Lloret, en què ha assenyalat els objectius que es marca per aquest nou mandat, en què estarà per primera vegada al capdavant de la regidoria d’Esports. En l’àmbit de les instal·lacions, ha avançat que, en breu, es veuran algunes millores com nous seients al Camp Municipal d’Esports.

entrevista Carlos Clos, al 'Lloret Esportiu'
Entrevista al regidor Carlos Clos, al programa ‘Lloret Esportiu’.

També es vol canviar la il·luminació dels dos camps de futbol i del Pavelló Municipal, per millorar la visibilitat dels esportistes i l’eficiència energètica. A més, el regidor creu que és important renovar el tartan de les Pistes d’Atletisme, que és la zona per on corren els atletes. La llista de necessitats, segons Carlos Clos, és molt llarga.

Una de les evidències és que, tot i la gran quantitat d’espais esportius amb els que compta Lloret, en fan falta més. Una de les necessitats és comptar amb un tercer camp de futbol, a causa de la gran demanda i creixement d’aquest esport en els últims anys. El regidor assegura que treballen per buscar «alternatives».

Carlos Clos es troba per primera vegada al capdavant de la regidoria d’Esports amb molts reptes i amb la il·lusió de fer créixer la qualitat dels esportistes i clubs de la vila, la qual considera que ja és molt alta.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.