Carles Grau ha estat seleccionat per disputar la Copa de les Nacions

El porter lloretenc del Vic és l'únic gironí entre els escollits pel tècnic. Espanya debutarà el dia 2 d'abril contra Alemanya.

Segons informa el Diari de Girona, el seleccionador espanyol d’hoquei patins, Quim Paüls, ha donat a conèixer els noms dels jugadors que disputaran la Copa de les Nacions, que es jugarà de l’1 al 5 d’abril a Montreux, a Suïssa.

El porter lloretenc del Vic, Carles Grau, és l’únic gironí entre els escollits pel tècnic. Espanya debutarà el dia 2 contra Alemanya.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.