24.4 C
Blanes

Ciutadans presenta tres esmenes als pressupostos de la Generalitat relacionades amb Lloret de Mar

Una és per demanar finançament per a un nou institut i les altres dues són per a millores al CAP.

Jean Castel al Parlament
Jean Castel al Parlament

Ciutadans presenta tres esmenes als pressupostos de la Generalitat relacionades amb Lloret de Mar.

El portaveu provincial i diputat de Ciutadans per Girona al Parlament, Jean Castel, assenyala que una de les demandes fa referència a l’àmbit educatiu. La formació taronja demana finançament per a les obres de construcció d’un nou institut a la vila.

Les altres dues són en matèria de sanitat. El partit vol que es garanteixin els recursos necessaris per executar l’adequació i l’actualització del material del CAP de Lloret. A més, també demana la creació d’un fons per disminuir la llista d’espera de l’atenció primària del mateix centre. Aquest fons haurà d’incorporar un pla de mesures per estabilitzar plantilles i substituir baixes i jubilacions, garantint una millora de la pressió assistencial.

Ciutadans ha presentat un total de 1.200 esmenes als pressupostos de la Generalitat per reconduir 900 milions d’euros. D’aquestes, 80 afecten 14 municipis de la província de Girona.

A banda de les tres relacionades amb Lloret, també n’hi ha cinc per a Blanes i sis per a Tossa. A Blanes, les esmenes fan referència a l’hospital comarcal i al CAP, mentre que a Tossa es demanen millores al CAP i més recursos pels Mossos d’Esquadra i els Bombers.

Aquest dijous es debatran les esmenes a la Comissió d’Economia del Parlament de Catalunya i la setmana que ve està prevista la celebració del ple.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.