El Club Hoquei Lloret està més a prop d’assolir la permanència després de guanyar el Vic amb un resultat de 3-5, en una de les pistes més difícils de la categoria. Els gols els van firmar els tres germans Grau: en Marc amb un hat-trick, en Lluís i l’Àlex.
Tot i el bon partit de dissabte passat, el vicepresident de l’entitat, Jordi Minguella, és molt prudent i recorda que encara queden sis partits de lliga. El Lloret només està a sis punts de la zona de descens i els equips estan molt igualats de punts.
Sigui com sigui, el Lloret va oferir la seva millor versió dissabte passat a la pista del tercer classificat i es va endur tres punts molt valuosos.
Dels sis partits de lliga que queden, quatre són contra equips de la part alta de la classificació (Barça, Liceo, Vendrell i Voltregà), mentre que els altres dos són contra el Lleida (amb qui el Lloret està empatat a punts) i el Caldes (que marca la zona de descens amb 23 punts). Jordi Minguella creu que els homes de Manel Barceló han demostrat que poden competir amb tots els equips.
El Lloret tornarà a jugar el dia de Sant Jordi a les sis de la tarda. Serà a casa contra el Barça, que necessita quatre punts per ser el guanyador matemàtic de l’Ok Lliga.