Demanar una subvenció correctament determina si aquesta ajuda econòmica es dóna o no finalment. Per aquest motiu, dijous es duu a terme a Lloret un taller que explica a les entitats locals com presentar un projecte per aconseguir la subvenció.
Es tracta de la segona sessió que organitza l'Ajuntament, per a fer que les associacions -ja siguin socials, culturals, solidàries, de lleure o esportives- siguin més professionals, productives i capacitades. Després de la bona acollida del primer taller, en què van assistir 25 entitats, algunes de Blanes, aquesta segona sessió se centra en un aspecte fonamental: el finançament.
Segons Fina Vieta, tècnica de Participació Ciutadana, les associacions de la vila “no coneixen gaire aquest tipus d'informació”. Per tal d'obtenir subvencions de les administracions o altres vies de finançament com el micromecenatge o crowdfunding, cal tenir “una idea i projecte molt clars”.
El taller sobre com aconseguir subvencions es duu a terme demà dijous, en el centre cívic del Rieral, entre les 20 i les 22 h. Es recomana apuntar-s'hi abans. Ho poden fer a través del telèfon 972 36 44 06. Després d'aquesta sessió que, com la resta, és gratuïta, en quedaran dues més. Una sobre les eines 2.0 i l'altra per a fer més participatives les entitats.
