Avui comença el torneig Santa Cristina de futbol sala. Durant dues setmanes s’espera que, com passa cada any, les grades del pavelló del Molí s’omplin de públic cada nit per veure els partits d’aquesta competició que ja té una trajectòria de 30 anys. El secretari del Club Unió Futbol Sala Lloret és Josep Maria Ribera. Ell ha explicat que tot i ser un torneig amb una clara filosofia de passar-s’ho bé alguns dels equips que hi participen són competitius.
En total s’han apuntat 17 equips masculins i 9 femenins, una quantitat que segons Ribera ha augmentat respecte a anys anteriors. Pel que fa a l’assistència de públic, el secretari del Club Unió Futbol Lloret ha destacat que el torneig aplega a molta gent que des de les 8 del vespre i fins a les 12 de la nit gaudeix dels partits que s’organitzen.
Cada dia a partir d’avui es disputaran un total de 6 enfrontaments de futbol sala. Els de la categoria femenina sempre seran a 2/4 de 9 del vespre i els masculins a les 10 i a les 11 de la nit.
