Aquest dijous ha començat una nova edició de l’Eurockey Cup, que reunirà fins al diumenge un total de 300 esportistes de la categoria sub15, tant masculí com femení. Lloret és la seu principal d’aquest esdeveniment, que reuneix equips de base d’arreu del continent europeu, fins el proper 2 de novembre. La 13ª edició de la competició ha començat aquest matí amb la cerimònia d’obertura amb la presència de tots els equips participants, el President de la RFEP, Carmelo Paniagua, i el regidor d’esports de Lloret Mar, Frederic Guich.
Aquesta competició, consolidada com a referent continental de categories formatives, reunirà enguany 24 equips procedents de 8 països diferents i més de 200 joves jugadors disposats a mostrar el seu talent sobre la pista. 16 equips en categoria mixta, i 8 en categoria femenina, provinents de França, Anglaterra, Àustria, Portugal, Suïssa, Itàlia, Espanya i Alemanya seràn els protagonistes dels propers quatre dies. Entre els participants catalans hi ha el Club Hoquei Lloret.
L’Eurockey Cup s’ha convertit en una cita imprescindible per a clubs, entrenadors i aficionats que volen descobrir les futures estrelles d’aquest esport, l’hoquei patins. Les fases finals es disputaran a partir de dissabte al matí amb els quarts de final. Les semifinals es jugaran a la tarda i el diumenge finalitzarà el torneig amb la disputa de les dues finals.
