Comencen les rebaixes d’hivern, diluïdes pels grans descomptes dels últims mesos

Tot i així, hi ha diversos establiments de Lloret que aquests dies fan rebaixes i es preveu que a mesura que avanci la campanya els descomptes seran més forts.

Un aparador amb rebaixes, aquest matí

Francesc Alsina
Comencen les rebaixes d’hivern, diluïdes pels grans descomptes dels últims mesos

00:00



Aquesta setmana han començat, oficialment, les rebaixes d’hivern; però, com en els últims anys, arreu de Catalunya han arribat una mica diluïdes pels descomptes que s’han anat fent els últims mesos.

Lloret de Mar no n’és cap excepció. El gerent de l’associació de comerciants, Francesc Alsina, apunta que iniciatives com el Black Friday o el fet que es pugui utilitzar la paraula «rebaixes» al llarg de tot l’any fa que la campanya sigui descafeïnada i que el gran públic no les esperi tant com anys enrere. 

El representant del sector a la vila creu que el fet que hi hagi grans descomptes al llarg de tot l’any perjudica el petit comerç, que ha de combatre preus molt baixos. Per això és important posar de relleu altres valors afegits als productes. Francesc Alsina demana comprensió als clients, tot i que reconeix que és difícil combatre contra els grans descomptes de les grans empreses. 

Tot i així, hi ha diversos establiments de Lloret que aquests dies fan rebaixes i es preveu que a mesura que avanci la campanya els descomptes seran més forts. Recordem que el període oficial de rebaixes va començar aquest dimarts, 7 de gener, i acabarà dissabte 6 de març.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

La cultura catalana i el Mediterrani, protagonistes al Drone Festival d’aquest cap de setmana

El festival es farà aquest divendres i dissabte, a les 21 hores, a la platja de Lloret.

Més de 5.500 alumnes tornen als centres educatius de Lloret en un inici de curs marcat per la vaga de docents

El nou calendari acadèmic comença després que l'Ajuntament hagi invertit 350.000 euros en tasques de manteniment i millora als centres escolars.

La primera hora de la zona verda passa a ser gratuïta per a tothom

Novetats a la zona verda d’aparcament de Lloret. La primera és que, a partir d’avui mateix, tots els no residents poden estacionar gratuïtament durant...