Contes en tots els idiomes

El petit món del Petit Príncep és la representació que obre, aquest dissabte a la Biblioteca, la nova temporada del Racó dels Contes. Les sessions permeten explicar a nens a partir de 3 anys tot tipus d'històries, fent-los partíceps de la representació. La novetat és que, a més dels contes dels dissabtes (que són en […]

El petit món del Petit Príncep és la representació que obre, aquest dissabte a la Biblioteca, la nova temporada del Racó dels Contes. Les sessions permeten explicar a nens a partir de 3 anys tot tipus d'històries, fent-los partíceps de la representació.

La novetat és que, a més dels contes dels dissabtes (que són en català), la Biblioteca incorpora sessions en altres idiomes, com anglès o rus. Seran els divendres. Aquesta oferta la proporcionen dues acadèmies: Study i el Centre d'Estudis de Llengües. Cesca Mas, de la secció infantil de la biblioteca, afegeix que “són alumnes dels centres els quals preparen la representació del conte”.

El Racó dels Contes comença aquest dissabte, 11 de gener. La Biblioteca acollirà la companyia l'Espina de la Sardina, que ja ha vingut altres vegades. En aquesta ocasió representarà El petit món del Petit Príncep. Al llarg dels propers mesos, hi haurà contistes ja coneguts i d'altres que vindran per primer cop, com per exemple La Pereta i els Mitjons (25 de gener) o una sessió dedicada al Dia de la Dona (8 de març).

L'objectiu és que l'oferta del Racó dels Contes siguin ben “variada." Les sessions tenen força demanda i arriben a reunir unes 100 persones, entre pares i fills. “A part d’explicar una història, els contistes porten titelles o altres elements per a la representació, normalment hi fan participar la mainada”, exposa Cesca Mas.

Les sessions del Racó dels Contes tenen lloc els dissabtes, a partir de les 11:30 h, a la Biblioteca. L'accés és lliure.

(Foto: detall del cartell de la nova temporada del Racó dels Contes. Font: bibliotecalloret.wordpress.com)

Arxiu de so: Cesca Mas, de la secció infantil de la Biblioteca de Lloret de Mar

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.