Curs de monitors per Nadal

Durant les festes de Nadal, es farà un curs de monitors de lleure intensiu a Lloret. Les classes es faran del 27 de desembre al 8 de gener, matí i tarda, i s'inclou una sortida de dos dies en una casa de colònies. L'organitza l'associació Xatrac, en col·laboració amb l'escola L'Empordà.  Xatrac és una entitat […]

Durant les festes de Nadal, es farà un curs de monitors de lleure intensiu a Lloret. Les classes es faran del 27 de desembre al 8 de gener, matí i tarda, i s'inclou una sortida de dos dies en una casa de colònies. L'organitza l'associació Xatrac, en col·laboració amb l'escola L'Empordà.

 

Xatrac és una entitat que treballa amb aspectes relacionats amb el medi ambient. El curs d'aquest Nadal seguirà de manera estricta el programa que marca la Generalitat, però més endavant la idea de l'associació és oferir blocs específics relacionats amb la natura, tal com ha explicat un representant de Xatrac, Santi Escartín.

 

Els interessats en apuntar-se al curs de monitors d'aquest Nadal poden fer-ho a través de la pàgina web de l'escola l'Empordà (http://www.emporda.org/) o bé de forma presencial en el centre cívic del Rieral. Escartín explica que les sessions seran intensives per facilitar l'assistència dels estudiants, ja que en aquesta període tenen vacances, tant als instituts com a les universitats.

 

El preu del curs és de 230 euros i els alumnes han de ser majors d'edat. Les classes es faran en el centre cívic del Rieral.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.