Daniil Oganesyan disputarà aquest diumenge el campionat d’Espanya sub15 de judo

El lloretenc té només dotze anys i en fa vuit que practica el judo.

Daniil Oganesyan
Daniil Oganesyan disputarà aquest diumenge el campionat d’Espanya sub15 de judo

00:00



Daniil Oganesyan, un jove lloretenc de només dotze anys, s’ha classificat per als campionats d’Espanya de judo en la categoria sub15. Ell mateix, membre del Club Judo Nova Unió, ha explicat que ha hagut de fer podi en diferents competicions per assolir aquesta fita.

Per al Daniil, el més interessant del judo és que la persona només depèn d’ella mateixa. En Daniil va començar a practicar judo fa vuit anys, quan només en tenia quatre i encara vivia a Rússia. Aquí Lloret, els entrenaments són durs, però variats.

El campionat d’Espanya de judo sub-15 es disputarà aquest diumenge.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.