Detenen a l'Argentina la presumpta assassina de la dona que van trobar a dins d'un bidó a Lloret de Mar. La policia estatal l'ha detinguda a Buenos Aires, com a autora material de la mort de la víctima, el cadàver de la qual va ser localitzat la setmana passada en una finca de Lloret Residencial.
La Policia Nacional ha informat que, juntament amb la dona, ha estat detingut el seu fill. També se'l relaciona també amb el crim, pel qual ja va ser detingut la setmana passada el propietari del terreny on es va ocultar el cos de la dona. La policia ha confirmat que les restes corresponen a Ana María Martos Nieto, veïna de Sant Feliu de Llobregat, desapareguda des del 2004.
La principal hipòtesi és que Martos havia fet un donatiu econòmic a una secta. En reclamar que li tornessin els diners perquè se sentia estafada, l'haurien matat. La investigació segueix oberta i el cas es troba sota secret de sumari.
Foto: autor TV3
