Dolorosa derrota a Palamós del Club Futbol Lloret (3-2) quan guanyava 0-2 al minut 79

A la Tercera Catalana, victòries de la Juve Lloret 4-3 contra l'Anglès i del Club Futbol Lloret B, 3-0 contra el Celrà.

Partit del Club Futbol Lloret a Palamós (Palamós CF)
Albert Batllosera i Eduard Coloma
Dolorosa derrota a Palamós del Club Futbol Lloret (3-2) quan guanyava 0-2 al minut 79
00:00

Dolorosa derrota del Club de Futbol Lloret al camp del Palamós, per 3-2, a la Primera Catalana. Els homes d’Albert Batllosera van deixar escapar en el tram final un avantatge de 0-2 i van tornar amb les mans buides del seu desplaçament.

Els lloretencs, en una gran primera meitat, van marxar al descans guanyant amb els gols de Pol Ros i Marco Cabrera. Però en els últims quinze minuts tot es va perdre i el Palamós va aconseguir capgirar el marcador i quedar-se amb la victòria. L’entrenador, Albert Batllosera, assenyala que és difícil trobar una explicació a la segona part del partit.

“Fem una primera part de molt nivell, però els vam deixar vius i no se que va passar a la segona part, hauríem d’haver fet un pas endavant”

Albert Batllosera

Després d’aquesta jornada, l’equip baixa al dotzè lloc, amb 8 punts.

També en futbol, a la Tercera Catalana, la Juve Lloret va superar l’Anglès, per un marcador ajustat de 4-3. L’equip va fer el gol de la victòria en l’últim minut, quan el resultat era d’un momentani 3-3. Va ser en una acció d’Abdouli Sissoko, per deixar els tres punts a casa i acabar la jornada tercers, amb 21 punts.

En la mateixa categoria, el Club de Futbol Lloret “B” va superar el Celrà per 3-0, gràcies a les dianes de Sebas Manchola i Àlex Camacho, per partida doble. Amb aquest resultat, els lloretencs se situen novens, amb 17 punts.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.