El Casal de l’Obrera inaugurarà una exposició que repassa els seus 75 anys d’història

La mostra s'inaugura aquest diumenge (11 hores) i es podrà visitar fins al juny, a la masia de Can Saragossa.

Josep Maria Lloveras
El Casal de l’Obrera inaugurarà una exposició que repassa els seus 75 anys d’història
00:00

El Casal de l’Obrera inaugura aquest diumenge una exposició que repassa els 75 anys d’història de l’entitat. La mostra es podrà visitar a la masia de Can Saragossa fins al mes de juny.

Sota el títol Un viatge per la història de l’agrupació teatral Casal de l’Obrera, el president de l’entitat, Josep Maria Lloveras, avança que s’hi veuran, sobretot, fotografies i també cartells, que en els inicis s’havien de fer en castellà, «perquè en aquell temps s’havien de presentar a la Guàrdia Civil, però sempre el Casal havia fet totes les obres en català».

“Veurem una mica d’història del casal des dels començaments fins al dia d’avui”

Josep Maria Lloveras
Una de les disfresses de Carnaval (Casal de l'Obrera)
Una de les disfresses de Carnaval (Casal de l’Obrera)

L’exposició permetrà conèixer anècdotes de l’entitat i també hi haurà algunes de les disfresses que va dur el Casal quan desfilava a la rua de Carnaval.

“Va haver-hi un temps que, abans que es fes l’església de Sant Jordi, el rector feia la missa al Casal cada diumenge”

Josep Maria Lloveras

La inauguració de l’exposició dels 75 anys del Casal de l’Obrera és aquest diumenge, a les 11 del matí.

Lectura de textos de Montserrat Roig amb els Amics del Teatre, en el cicle Univers Roig

La cita és avui dijous, a les 20 hores, a l'altell de Can Gallissà.

Aquest dimarts es reparteixen els tiquets per al dinar d’homenatge a la gent gran

La 48a edició de l'àpat es farà dimarts 27 d'octubre, a l'Hotel Olympic.

Els espectacles de dansa de diumenge es faran dins del Teatre, en cas de pluja

El Circuit Tardor en Dansa arriba aquest cap de setmana a Lloret amb quatre propostes de dansa contemporània.

‘La Bíblia del Monestir de Sant Pere de Rodes’ protagonitza un documental que es projectarà a Lloret Negre

Darrere hi ha, entre moltes altres persones, l'inspector de la Policia Local de Lloret, Joaquim Martín, que ens parla d'aquesta peça. La projecció és avui (19 hores) a la biblioteca.