El Casal de l’Obrera torna a posar en escena “Terra Baixa”

Aquest és el tercer cop en la història del grup que posen en escena aquest drama clàssic, després d’haver-ho el 1965 i el 1982.

-

El Casal de l’Obrera torna a posar en escena “Terra Baixa”

El Casal de la obrera de Lloret ha tornat a pujar a l’escenari l’obra de teatre Terra Baixa, d’Angel Gimerà. Aquest és el tercer cop en la història del grup que posen en escena aquest drama clàssic, després d’haver-ho el 1965 i el 1982.

 

Alina Barczak:»El turisme d’IMSERSO ens ajuda a mantenir l’activitat durant tot l’any i oferir contractes decents»

Segons la directora comercial de Samba Hotels, la gent gran escull Lloret per l'activitat que tenim durant l'hivern i la proximitat a Barcelona, entre d'altres.

Albert Vinyals: «Com a empresa, un supermercat públic sortiria a pèrdues seguríssim»

Segons l'expert en psicologia del consum, la iniciativa que proposa l'alcalde de Nova York arran de l'encariment de la cistella, a Catalunya no seria prou realista.

Aliança Catalana presenta la seva nova executiva local a Lloret de Mar

L'acte tindrà lloc aquest diumenge, a les 19H, a la terrassa de l'Àtics La Carpa, i cal inscripció prèvia per assistir-hi.