El Centre Excursionista de Lloret ha organitzat una sortida, aquest diumenge all matí, a Vallter. Serà un recorregut circular amb un desnivell acumulat de 800 metres. Es tracta d’una ruta que es va suspendre dies enrere pel mal temps.
Els participants passaran pel coll de Mantet, el Pic de la Dona o la pujada a Bastiments. A més, depèn del grau de fatiga, es recorrerà la zona del Bacivers i es farà la pujada a Gra de Fajol.
Com sempre, des de l’entitat fan una sèrie de recomanacions per poder gaudir del recorregut amb garanties. El president del centre, Marco Ramírez, exposa que, especialment, es demana “portar menjar i aigua per hidratar-se, botes de muntanya, tres capes de roba i crema solar”.
Aquesta serà l’última activitat del Centre Excursionista de Lloret del mes de juliol. A finals d’agost, ja han programat dues sortides de 3.000 metres, a Vallibierna i Culebras.