El Centre Excursionista de Lloret ha organitzat una sortida aquest diumenge. Faran la primera etapa de l’anomenada Ruta del Ter. La distància aproximada que recorreran els participants serà de 22 quilòmetres, amb un desnivell acumulat de 700 metres.
El recorregut, que es preveu completar en unes 7 hores, començarà a Vallter, al naixement del riu Ter. Es passarà per diferents indrets com el refugi d’Ulldeter o Set Cases fins arribar a Llanars, tal com ha detallat el president de l’entitat, Marco Ramírez.
La graduació de l’itinerari és de nivell mig, per persones acostumades a caminar i amb una bona forma física. En aquest sentit, des de l’entitat es donen una sèrie de consells per afrontar la sortida amb garanties, com ara portar aigua, tres capes de roba i menjar per tot el dia. Els interessats en formar part de la sortida han de tenir assegurança de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya.
El punt de trobada serà l’Hotel Grèvol de Llanars, a dos quarts de nou del matí. Els participants poden anar directes o desplaçar-se des de Lloret, amb sortida a les sis del matí des de les pistes d’atletisme.
Per apuntar-se, cal accedir al web de l’entitat. Les inscripcions es tanquen avui, a les 8 del vespre.