24.7 C
Lloret de Mar
Club Futbol Sala Lloret

El Club Futbol Sala Lloret, a 4 punts de la zona de descens

Els de Borja González han perdut contra el Ciutat de Mataró (6-4). Per la seva banda, el Lloret Esportiu de Segona Catalana va guanyar per un contundent 0-14 a la pista del Vall-Llobrega.

Club Futbol Sala Lloret

Darreres Notícies

El Club Futbol Sala Lloret no va poder obtenir un resultat positiu en el seu desplaçament a la pista del Ciutat de Mataró, en la divuitena jornada de la Divisió d’Honor Catalana. Derrota dels homes de Borja González, per 6-4.

Els mataronins es van avançar per dos cops, però Eric González va retallar diferències pel Lloret. En la segona part, Sergio Samblas va posar l’empat a 2 momentani, però els rivals es van marxar fins al 5-2. En els últims minuts, les dianes de Jose Luis Marín i Lucas Allende van ser insuficients per rescatar cap punt.

L’entrenador, Borja González, considera que l’empat hauria estat el resultat més just.  

“Va ser un partit molt igualat, el més just hauria estat l’empat”

Borja González

Amb aquesta derrota, el Club Futbol Sala Lloret és novè, amb 20 punts, a 4 de la zona de descens.

D’altra banda, en la Segona Catalana, el Lloret Esportiu Futbol Sala es va retrobar amb la victòria al camp del Vall-Llobrega. Ho va fer, a més, amb una golejada de 0-14.

El partit va quedar totalment sentenciar al descans, quan el marcador ja era de 0-7. En el segon temps, els lloretencs van fer set gols més, per establir el definitiu 0-14 davant de l’últim classificat de la competició. Amb aquest triomf, el Lloret Esportiu Futbol Sala es manté en el segon lloc de la classificació, en zona d’ascens a Primera Catalana, amb 27 punts.

spot_img

El + Vist