El Club Futbol Lloret trenca la dinàmica negativa amb una victòria contra el Torelló (4-1)

Amb aquesta victòria, el Lloret és 5è a la classificació, en zona d'ascens a Superlliga Catalana.

Els capitans i els àrbitres, abans del partit (CF Lloret)
Albert Batllosera
El Club Futbol Lloret trenca la dinàmica negativa amb una victòria contra el Torelló (4-1)
00:00

El Club de Futbol Lloret va superar el Torelló per un contundent 4-1, en la jornada 21 de la Primera Catalana. Els homes d’Albert Batllosera van trencar la dinàmica negativa amb les dianes d’Adrián Expósito, Josep Velis, que en va fer dos, i Gabri Font.

Els lloretencs van ser molt efectius en la primera part i, abans del minut 20, ja guanyaven per 3-0, pràcticament en les tres ocasions que van tenir. L’1-0 el va fer Adrián Expósito, en un córner, mentre que Velis va fer el segon i el tercer, en dues rematades dins de l’àrea. Tot i que els rivals van retallar diferències abans del descans, els selvatans no es van deixar sorprendre i van tancar el partit amb el definitiu 4-1, amb un gol de Gabri Font en el minut 58.

L’entrenador, Albert Batllosera, considera que van mostrar un nivell molt alt de joc.

“Els jugadors van estar a un nivell molt alt, el nostre nivell és aquest i hem de lluitar per tenir-lo sempre”

Albert Batllosera

Amb aquesta victòria, el Club de Futbol Lloret se’n va als 34 punts, en el cinquè lloc de la classificació, en zona d’ascens a Superlliga Catalana.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.