El Club Futbol Sala Lloret s’ha classificat per disputar la Final a quatre de la Copa Girona. Els homes de Robert Fernández van eliminar aquest dimarts el Guíxols, en els quarts de final, per un marcador molt contundent de 2-11.
El partit va quedar molt encarrilat en el primer temps, que va acabar amb un 1-4 momentani, favorable als lloretencs. En la represa, la superioritat dels selvatans va continuar i van arribar 7 gols més, per establir el definitiu 2-11. Entre els golejadors van destacar Aleix Salicrú, amb quatre gols, i Álvaro Jiménez, que en va fer tres.
El cap de setmana del 10 i 11 de febrer es disputarà aquesta Final Four de la Copa Girona, al Pavelló Germans Margall de Malgrat de Mar. El dissabte, 10 de febrer, es disputaran les dues semifinals: la primera, entre el Riudellots i l’Inter Esportiu Malgrat, a les 16.30 h, i la segona, entre el Club Futbol Sala Lloret i el Palafolls, a les 18.30 h. La gran final es jugarà el diumenge, 11 de febrer, a les 18.30 h.

Pel que fa a les categories de base, el cadet del Club Futbol Sala Lloret jugarà contra el Girona la Final d’aquesta mateixa competició. A més, en etapa Infantil, també hi haurà representació lloretenca en la final de la Copa Girona amb el Lloret Esportiu Futbol Sala, que jugarà contra el Sant Julià de Ramis. Aquestes finals de base seran el diumenge 11 de febrer, a la Ciutat Esportiva de Blanes.
