Manel Diez és el nou entrenador del Club Hoquei Lloret. L’entitat ho ha anunciat a través de les seves xarxes socials, després de la marxa de Xevi Cabanas, el que era fins fa un dies tècnic del primer equip.
Es tracta d’una clara aposta per un home de la casa. Manel Diez, que va ser exjugador del club, és també l’actual coordinador, amb un paper clau dins de l’estructura esportiva. Amb aquest nou càrrec, afronta una nova responsabilitat més, per fer que l’equip segueixi lluitant per l’ascens a l’OK Lliga.
Com diem, l’arribada a la banqueta de Manel Diez ve provocada per la renúncia de Xevi Cabanas. L’entrenador i l’entitat ho han fet públic aquest passat diumenge.
Xevi Cabanas, que reconeix que aquesta temporada no estava gaudint com en altres anys, explica que és una decisió que va prendre fa poc i motivada, especialment, per la derrota que van patir fa dues jornades a la pista del Mataró, on va veure un canvi important en el nivell de joc i mentalitat de l’equip.
«El partit de Mataró va ser el detonant, perquè vam passar d’un extrem a l’altre en nivell de joc i actitud»
Xevi Cabanas
Cabanas, que ja ha rebut ofertes d’altres equips, assegura que ha estat una decisió complicada però creu que era el millor moment, tenint en compte que l’equip segueix amb moltes opcions de lluitar per l’ascens.
«HA estat una decisió molt complicada, però era el moment de fer el pas, quan l’equip encara té opcions»
Xevi Cabanas
Ara mateix, recordem, l’equip és quart classificat en l’OK Lliga Plata a només un punt del Manlleu, que lidera la classificació. La pròxima cita, on ja debutarà el nou tècnic, serà el cap de setmana del 21 de febrer, amb un partit a casa contra el Club Patí Tordera.
Per tant, amb aquesta aturada que hi ha aquestes setmanes de la competició, Manel Diez tindrà temps de treballar els conceptes que vol implantar en l’equip.
