El Club Tennis Lloret, campió de Catalunya en categoria sènior +30

A més, l'equip de la categoria absoluta s'ha classificat per disputar la final, aquest proper cap de setmana. Tots dos són resultats històrics per al club.

Christian Martínez
El Club Tennis Lloret, campió de Catalunya en categoria sènior +30
00:00

El Club Tennis Lloret s’ha proclamat campió de Catalunya amb l’equip sènior de més de 30 anys. L’entitat ha guanyat la final de la Lliga catalana contra el Club Tennis Hospitalet (1-3).

És una fita històrica per al club, com també ho és que l’equip de la categoria absoluta jugarà per primer cop la Final de la Lliga Catalana després de superar la semifinal contra el Manresa per un ajustat 2 a 3.

El director esportiu del Club Tennis Lloret, Christian Martínez, fa una molt bona valoració de tots els resultats.

“Destacar que estem jugant amb clubs molt potents en l’àmbit català, és primera divisió, tots els clubs són molt forts i hem de gaudir d’aquest moment”

Christian Martínez

L’absolut jugarà la final aquest dissabte, a les tres de la tarda, contra el Tennis Sant Cugat.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.