El Club Volei Lloret segueix en dinàmica negativa i perd contra el Joves de Caldes (0-3)

És una derrota que deixa les lloretenques últimes, encara sense sumar cap punt en les quatre jornades que s'han disputat.

El Club Volei Lloret continua sense trobar el camí del triomf. La jornada 4 de la Segona Divisió, ha deixat una derrota per 0-3 a casa, davant del Joves de Caldes.

El primer període va ser molt clar a favor de les visitants, per 17-25. El segon, en canvi, va ser molt més disputat, però també va caure del bàndol rival, amb un 23-25. En el tercer i últim set, les noies del Joves de Caldes es van imposar per 16-25.

És una derrota que deixa les lloretenques últimes, encara sense sumar cap punt. Ara, l’equip, afrontarà una setmana de descans abans de tornar a competir i buscar la primera victòria de la temporada.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.