24.4 C
Blanes

El confinament comarcal no afecta la Lloretrail perquè és una cursa federativa

La prova de muntanya es podrà disputar aquest diumenge tal com estava previst i els participants de fora de La Selva tindran una llicència de dia que els permetrà poder-se desplaçar.

La presentació de la Lloretrail s'ha fet aquest matí
La presentació de la Lloretrail s'ha fet aquest matí

La Lloretrail es podrà dur a terme aquest diumenge tal com estava previst, malgrat que demà tornem al confinament comarcal. La segona edició de la cursa de muntanya es podrà disputar perquè està reconeguda per la Federació Catalana d’Atletisme i les restriccions de mobilitat no afectaran l’esport federat.

“És una cursa federativa i cada corredor tindrà una llicència de dia que li permetrà poder desplaçar-se”

José Luís Blanco

El president de La Sansi, José Luís Blanco, que celebra que s’hagin esgotat el miler de dorsals disponibles.

“Contents perquè hem esgotat tots els dorsals, la gent està responent i tenim moltes ganes que arribi diumenge”

José Luís Blanco

En aquesta edició, hi haurà la participació destacada de Sheila Avilés, una de les millors corredores de muntanya del món que l’any passat no va poder participar-hi perquè estava lesionada, i d’Àlex Roca, l’atleta que corre amb una paràlisi cerebral que li provoca un 76% de discapacitat física i que ja va ser al control que La Sansi va organitzar a Lloret fa unes setmanes. A més, repetirà a la cita l’atleta olímpic de Lloret de Mar Àngel Mullera.

Àngel Mullera a la presentació de la Lloretrail
Àngel Mullera a la presentació de la Lloretrail

Recordem que les sortides seran esglaonades a partir de les nou del matí, de quatre en quatre, amb 100 corredors cada 15 minuts, que estaran separats entre ells per dos metres.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.