El Govern de Lloret de Mar preveu aprovar un pressupost que puja a 75,4 milions d’euros per al 2020

Una mica més de 8 milions d'euros es destinaran a inversions i una bona part seran per al Centre de Tractament de Residus. 

Jordi Sais
El Govern de Lloret de Mar preveu aprovar un pressupost que puja a 75,4 milions d’euros per al 2020

00:00



Avui es debat a Lloret de Mar un dels plens més importants de tot l’any: el del pressupost municipal del 2020. La proposta de l’equip de govern és aprovar uns números que pugen a 75,4 milions d’euros, dels quals una mica més de 8 milions es destinaran a inversions.

La sessió, que és de caràcter extraordinari, inclou l’aprovació del catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament. Jordi Sais, 4rt tinent d’alcalde, explicava dies enrere a la ràdio que de les inversions previstes l’any que ve, una bona part seran per al Centre de Tractament de Residus. Les inversions per al 2020 inclouen també els Pressupostos Participats i partides per a temes turístics.

El ple de pressupostos comença avui dilluns a les sis de la tarda. El podreu seguir en directe a través de la ràdio de Lloret de Mar. Al 90.2 de la FM, pel web o Facebook Live.

Aprovat per ple el nou conveni dels treballadors de l’Ajuntament, enmig de la polèmica amb la Policia Local

En una intervenció a l'apartat de precs i preguntes, els sindicats policials ja han advertit que portaran l'acord als jutjats per impugnar-lo.

‘La isla de Amrum’, ambientada a les acaballes de la Segona Guerra Mundial, al cineclub d’aquest dijous

El protagonista és en Nanning, un nen de 12 anys, que anirà perdent la innocència al llarg de la pel·lícula.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

Albert Ferrández: «És un orgull i una responsabilitat tenir la possibilitat d’anar al Congrés»

El regidor lloretenc, alcaldable d'ERC a les properes municipals, és el número dos de la candidatura republicana al Congrés per Girona.