Fito & Fitipaldis, Bonnie Tyler, Julieta Venegas, Vicente Amigo, Keane, Ainhoa Arteta i "Earth, Wind & Fire". Tots ells s'han allotjat a l'hotel Guitart Monterrey en un mateix cap de setmana. El motiu és que l'establiment, el més gran de cinc estrelles de tota la Costa Brava, és l'hotel oficial dels Festivals de Cap Roig i Costa Music Festival.
Per això al llarg de l'estiu, diferents artistes de primer nivell passen per les instal·lacions lloretenques. El director del Guitart Monterrey, Rafael Silva, explica que és una experiència divertida per als clients i molt còmoda per als artistes, que poden descansar en un equipament únic, de cinc estrelles, amb 200 habitacions en un terreny de 5.000 metres quadrats. Silva ha explicat també que sempre tenen alguna petició especial, sobretot amb la ubicació de l'habitació, però assegura que són persones molt properes i que sempre estan de bon humor.
Segons Silva, el Guitart Monterrey és l'hotel oficial del festival de Cap Roig -que se celebra al llarg de tot l'agost al Baix Empordà- perquè és un establiment únic a les comarques gironines. Per a ell, aquest fet és bo per a l'establiment, però també per a Lloret, perquè contribueix a fer una promoció positiva de la destinació.
El director reconeix que la presència dels artistes a l'hotel té un efecte important sobre els fans, però recorda que l'accés a les instal·lacions està molt controlat i que sempre que entren seguidors dels artistes ho saben tant els responsables de l'equipament com els mateixos artistes.
Cal afegir que molts dels artistes que passen pel Guitart Monterrey col·laboren amb el projecte fotogràfic de la Casa dels Xuclis, una casa d'acollida per a les famílies de nens amb càncer.
