Miguel Molina recull un trofeu a la Gala d’entrega de premis de la FIA

El pilot lloretenc ha recollit el premi com a tercer classificat del Mundial de Resistència.

Miguel Molina i Antonio Fuoco, amb el guardó

Miguel Molina ha recollit, aquest cap de setmana, el trofeu de tercer classificat del Mundial de Resistència en la Gala d’entrega de premis de la Federació Internacional d’Autmobilisme (FIA).

L’acte s’ha celebrat a Bakú, a la capital d’Azerbaidjan. Es tracta d’una cerimònia en què la federació internacional guardona els pilots que millor ho han fet en les diferents categories i competicions. El protagonista principal va ser l’holandès Max Verstappen, guanyador per tercera vegada del Mundial de Fórmula 1.

Max Vestappen (Reb Bull Racing)
Max Vestappen (Reb Bull Racing)

Altres guardons destacats van ser, per exemple, el de Jake Dennis, en la Fórmula E, o el de campions del Mundial de Resistència, amb Sebastien Buemi, Brendon Hartley i Ryo Hirakawa, amb l’equip Toyota.

Entre tots els reconeixements, hi va haver espai per un lloretenc, Miguel Molina, tercer en el campionat de pilots del Mundial de Resistència. El pilot de Ferrari debutava en la categoria reina, l’Hypercar, on la marca italiana hi tornava després de 50 anys d’absència. 

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.