26.1 C
Blanes

El nou espai de la fundació Cruyff, quasi enllestit

Les obres dels vestidors del camp del Molí -que seran més accessibles- també estan força avançades.

Les obres del camp de futbol Johan Cruyff, força avançades.
Les obres del camp de futbol Johan Cruyff, força avançades.
Anna Garcia Castany

Les dues remodelacions més destacades d’aquests mesos en els equipaments esportius avancen a bon ritme. Són, d’una banda, el nou espai de la Fundació Johan Cruyff i, de l’altra, els vestidors del Camp del Molí. En els dos casos, s’espera que en les pròximes setmanes estiguin preparats pel seu ús.

En el cas de l’espai esportiu de la Fundació Cruyff, situat a l’Avinguda de Vidreres, al costat de l’escola Pere Torrent, les obres ja estan quasi acabades. L’equipament comptarà amb un camp de futbol de gespa artificial, un camp de criquet i una zona amb elements de ‘work out’. Les actuacions tenen un import de més de 300.000 euros i van a càrrec de la mateixa Fundació.

La regidora d’Esports, Anna Garcia-Castany, explica que les obres s’han endarrerit una mica, perquè s’ha d’ampliar la vorera del carrer dels Mestres i enllestir detalls de la il·luminació. Tot i això, destaca el “gran canvi” que s’ha produït amb aquest nou equipament esportiu.

Pel que fa als nous vestidors del camp de futbol del Molí, que seran més adaptats i accessibles, es tracta d’una actuació molt esperada, ja que és un equipament que fan servir diverses entitats. Es mantindrà la mateixa quantitat, de quatre vestidors pels equips i un de més petit pels àrbitres. El cost de les obres és de prop de 220.000 euros. La regidora assenyala que “van a gran pas, ens vam trobar un problema d’humitats però crec que en un mes i poc les tindrem acabades”.

Aquestes són les dues obres més destacades que es duen a terme aquests mesos. La regidora, però, també ha assenyalat que hi ha una reforma pendent: les filtracions d’aigua en el pavelló del Molí. De moment, ja s’ha actuat en el lateral que dona al camp del futbol del Molí. En breu, es farà el mateix en el lateral de la part de la Piscina Municipal.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.